Zdravím všechny Multinkáře. Po cca 1/4 roce užívání a nájezdu pár tisíc km píšu zkušenosti s Mulťou na LPG:
1) pořizovací cena: přestavba výjde komplet i se zápisem na 25-27tis
2) jízdní vlastnosti: nepozoruji zhoršení, jen se zapnutou klimou je znát horší akcelerace
3) možné problémy: ono proklamované zadírání motoru nebo zvýšená poruchovost se (zatím) neprojevuje, pouze je nutné dbát na pár věcí:
a) hlídat filtry (palivový, vzduchový)
b) VELMI DŮLEŽITÉ - hlídat stav benzínu v nádrži - trvale musí být minimálně 1/4 nádrže (bylo mi vysvětleno, že čerpadlo se neustále točí z důvodu plynulého přechodu benzín/plyn) a pokud by se nechladilo benzínem, zadře se)
4) místo v kufru - při použití toroidní nádrže namísto rezervy, defacto nevím, že mám LPG, místo rezervy vozím opravnou sadu
5) místo v autě - i přes instalaci LPG mi v TP zůstalo 6 míst, takže no problem
6) jediný problém nastal při parkování v podzemních garážích nebo v krytých stáních u obchodních center - to mám holt smůlu
7) dojezd - při delších jízdách se dojezd zvýší o cca 400 - 450 km, při kratších cukačkách (tzv okolo komínu 350 - 400 km)
8) spotřeba - 9 -11l/100km (dle tipu jízdy)
9) úspora - průměrně na 1km mám úsporu oproti benzínu cca 1 - 1,2Kč
10) závěr - kdo má benzínovou Mulťu a víc jezdí, rozhodně doporučuji.