Prodám letní pneu DUNLOP SP SPORT FASTRESPONSE 195/60/R15 88H.
Vzorek 4mm.
Bez jediného defektu, ježděné pouze v létě a na Multince
Huštění pneumatik pochopitelně inertním plynem.
Cena: 1.200,-Kč za 4 pneu bez disků.
Napsali o nich:
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse zaručuje vynikající výkon při jízdě na mokru a suchu. Oproti svému předchůdci, pneumatice Dunlop SP Sport 01, nabízí vyšší kilometrový proběh a zlepšené jízdní vlastnosti. Navíc tato nová pneumatika překonává předchozí model v testech ovladatelnosti na mokrých površích a v odolnosti vůči aquaplaningu. Vylepšená technologie složení běhounové směsi zlepšuje ovladatelnost pneumatiky, zvyšuje bez kompromisů kilometrový proběh, výkon na mokrých površích a snižuje valivý odpor.
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse se vyznačuje vylepšeným třízónovým běhounem. Dezén je rozdělen do tří specializovaných zón. První zóna optimalizuje zpětnou reakci na řízení pro lepší ovladatelnost a citlivost. Druhá zóna má souvislé pevné středové žebro, čímž je zajištěna stabilita ve vysokých rychlostech. Třetí zóna má větší a tužší vnější ramenní běhounové bloky, aby byla řidičům poskytnuta kontrola nad automobilem zejména při zatáčení. Navíc má pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse speciální složení běhounu s obsahem siliky, což výrazně zlepšuje kilometrový proběh pneumatiky. Frédéric Schilling, Brand Director of Dunlop Europe, Middle East and Africa, dodává: „Schopnost doslova cítit a interpretovat silnici, s větší přesností téměř ,číst‘ její povrch a získat okamžitou reakci na řízení, to vše zcela mění zážitek z jízdy.”
Pneumatika Dunlop SP Sport FastResponse poskytuje vysokou odolnost vůči aquaplaningu, a umožňuje tak vynikající výkon při jízdě na mokrých površích a při brzdění. Pneumatika také těží z plošší kontury profilu běhounu ve srovnání se svým předchůdcem. Je prokázáno, že tento nový profil běhounu má o 5 % větší kontaktní plochu, z čehož plyne prevence proti opotřebení ramenních oblastí dezénu.
Dezén pneumatiky je vyvinut pomocí technologie multiprofilového běhounu (MRT), čímž je zajištěna větší kontaktní plocha a lepší rozložení tlaku. „S technologií MRT máte prostě větší část pneumatiky delší dobu v kontaktu s vozovkou,” doplnil Frédéric Schilling.
TEST: http://www.az-pneu.cz/testy-pneu/letni/adac-de-2008-195-65-15-68