Ahojte, měl bych pár otázek na zkušenější a to v problematice Multi právě na CNG. Znamý co má firmu koupil druhou Multu s tím že není tlak na druhém válci, vše jsem opravil a zase slořil. Vše funguje jak má, tlaky ve válcích se vyrovnaly s diferencí do jedné atm., za ztrátu tlaku 2 válce mohli kroužky. Žádné výrazné opotřebování pohyblivých částí spalovacího motoru a ani pevných jsem nezpozoroval, ani sebemenší stopy po natavení pístů a to jak vypadá utavený píst sakra vím. Ale díky detonačnímu spalování mého benzínového motoru u kterého jsem trochu přehnal plnění turbem a nějak jsem opoměl na jen 95 octanů . Jen zajímavé jak mohly přestat těsnit kruhy jen na jednom válci, ale jistě to bylo způsobeno právě vyšší teplotou, prostě se moc ohřály vychladly a ztratily svou pružnost ke stěnám válce.
A ted k věci, má ještě druhou Multu a na benzín jede krásně, pravidelně, ale přepne na CNG a začne se to mlýt neskutečným způsobem. Měl to už ve dvou servisech na CNG a neodstranili to. Tak jsem slíbil že se mu na to podívám. Vyměnil jsem mu kabely zapalování, měl je také špatné. Je to o něco lepší už to chvilu udrží volnoběh ale stejně vzdechne. Existuje na to nějaká diagnostika, čím to napíchnout, nebo by mi stačilo pár technických dat. Tak třeba jak je
1. redukován vysoký tlak z bomb ke vstřikovací liště a kde je redukčák
2. je to jako u LPG že je plyn v tekutém stavu až k liště, nebo v plynném stavu
3. systém je stejný jako vstřikování benzínu - množství vstříknutého CNG se udává délkou otevření vstřiku
4. kolik má být na liště CNG systémový tlak
5. regulace lambda, podobně jako u LPG
6. ŘJ CNG je integrovaná do ŘJ motoru benzín
7. teoreticky, pokud benzín běří krásně, jsou tedy vstupní udaje pro ŘJ v pořádku, pokud nemá CNG nějaká "data" pro jeho chod navíc. Podle mě by to mohly být tedy vstřiky, nic jiného. Ukapávají, netěsní a moc paliva CNG
Pokud by se našel někdo od fochu, byl bych moc rád. Díky moc Alešák1188 - Brno