Stránka 1 z 1
Ventily, hlava motoru
Napsal:
sob 18. dub 2015 12:05:32
od Nikola
Zdravim, koupil jsem multiplu cng najeto 280000, po par tisicich kilometrech kdy jsem jezdil na plyn i benzin, po dalnici 130, shorel jeden ventil takze auto jede na tri valce, jeste jsem to nedal opravit ale chtel bych vedet...
meni se cela hlava nebo jen ventilove sedlo?
mam k dispozici vrak, jak slozite je demontovat hlavu, nevite o nejakem navodu?
ma smysl namontovat hlavu z vraku na pouzivane auto rovnou nebo ji mam nejdriv nekde nechat generalkovat?
kdyz budu delat takovou operaci mel bych rovnou na motoru udelat i jine opravy/kontroly?
diky moc za radu
Re: Ventily, hlava motoru
Napsal:
čtv 23. dub 2015 9:08:52
od boyrough
Ahoj,
ze své praxe mechanika drážních motorů asi jen toto:
bude-li sundaná hlava doporučuji vyměnit všechny ventily = zabrousit (frézovat) původní sedla. Pokud jsou jiz frézovaná, zaklepaná, nebo jinak poškozená, tak sedla vyměnit a dále frézovat a brousit s novými ventily. Změřit tlaky.
Při výměně hlavy:
hlavu , kterou hodláš použít = tak natlakovat a prohlédnout zda není prasklá. Dále se mění vodní pumpa, rozvody (tak tady je to celkem jasné). Vše je o penězích a čase a opravit se dá téměř vše. Záleží kolik peněz hodláš investovat do oprav.
Toto jsou tak drahé operace, že bych se asi podíval po jiném kompletním motoru, který má jasnou a dohledatelnou minulost.
O.
Re: Ventily, hlava motoru
Napsal:
pon 27. dub 2015 21:01:53
od Nikola
ahoj, diky za radu, zni to tedy fakt skvele, nahodou motor mam, tak bych tam hodil jen blok a hlavu a vztriky a zapalovani nechal puvodni, to bylo podle me v dobrem stavu, je to dobry napad? jak narocna operace je takova vymena? je to spis na odpoledne nebo na tyden? diky nikola
Re: Ventily, hlava motoru
Napsal:
úte 28. dub 2015 20:38:05
od boyrough
Ahoj, tak teď moc nerozumím Tvé otázce
.
Já bych to řešil asi takto:
Pokud bych měl k dispozici jinou zdravou hlavu, tak bych ji tam dal. Nevím proč měnit blok ??? Ten přece neshořel.
Pokud jezdíš na plyn, tak čti zde:
viewtopic.php?f=11&t=72O.