Ahoj vespolek,Takže sem svoje schopnosti a možnosti asi přecenil a a vůz skončil u mechanika, ale po roce zas multa jede,ale příčinou celého problému mohlo být to že prodávajícím tek chladič, takže tam lily jen vodu tak celej systém zkorodoval zhoršil funkci (termostat asi taky šťastnej v tom sajrajtu nebyl) a navíc se asi systém zavzdušňoval tak se hlava blbě chladila a mohla se zkroutit a těsnění netěsnilo.
Jinak to starý těsnění propálený nebylo jak jsem původně myslel...
Tak bacha při koupi ať nenaletíte, jak já, na sladký řečičky....
Takže mě ještě čeká výměna chladiče-kterej jsem teď jen provisorně "zpravil" těsnícím roztokem.
Prostě jedno k druhému a průser na světě.
Teď mi to zas malinko pocukává na plyn v nižších otáčkách (to před defektem nebylo )-neměnily jsme svíčky ač byly vytopený -tak začnu u nich.
Vyměnil (navařil )jsem si nový vlnovec (450k v autodílech krč )a skoro den práce....tak už to nemá zvuk traktoru...
Jinak mechanik mi doporučoval se vyhejbat startům čistě na plyn -blok motoru je prý litina a hava samozdřejmě hliník a protože je plyn výhřevnější a neochlazuje spal prostor změnou skupenství(jak tady na foru kolegové krásně osvětlili i mě) a hliník navíc samozdřejmě více přijímá teplo ,tak je při zahřívání prý riziko pokroucení hlavy??? ...či co to povídal... tak teď startuju na benzín a přepínám po nějaké té minutě ..kdo ví či to stačí....