těsnění hlavy

Vše o motoru na CNG, LPG a jejich převodovém ústrojí, poruchy, úpravy, rady, topení a chazení…

těsnění hlavy

Příspěvekod petrklíč » ned 18. led 2015 23:15:43

Ahoj zdravím vás , prosím nemáte někdo zkušenosti s výměnou těsnění na multě vyrobený před rokem 2000(široký vrtání malý můstky těsnění ),koupil jsem ,ale okatá kráska se po třech tisících zakuckala tak si budu zas muset zahrát na automechanika.(naposledy jsem měnil těsnění na 105tce)
hlavně by mě zajímalo jestli není( značka/typ) těsnění které má nějak vylepšené ty problémový mísla abych to pár tisících zas neměnil .
A kdybych se dověděl i jak na demontáž /montáž plynu ,na co dát bacha vůbec bych se nezlobil.
dík moc Petr
petrklíč
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 13. led 2015 17:19:58

Re: těsnění hlavy

Příspěvekod petrklíč » úte 05. kvě 2015 15:40:20

Ahoj , tak už je tomu drahnou dobu a s opravou jsem nepokročil z obligátních časových důvodů(pouze sundaná maska a chladič), měl jsem i slabší chvilky kdy sem si říkal že servis je správná volba ale to mě zas uklidnil stav konta,takže se snad časem podělím o nějaké poznatky... :D
petrklíč
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 13. led 2015 17:19:58

Re: těsnění hlavy

Příspěvekod petrklíč » sob 12. pro 2015 13:49:26

Ahoj vespolek,Takže sem svoje schopnosti a možnosti asi přecenil a a vůz skončil u mechanika, ale po roce zas multa jede,ale příčinou celého problému mohlo být to že prodávajícím tek chladič, takže tam lily jen vodu tak celej systém zkorodoval zhoršil funkci (termostat asi taky šťastnej v tom sajrajtu nebyl) a navíc se asi systém zavzdušňoval tak se hlava blbě chladila a mohla se zkroutit a těsnění netěsnilo.
Jinak to starý těsnění propálený nebylo jak jsem původně myslel...
Tak bacha při koupi ať nenaletíte, jak já, na sladký řečičky....

Takže mě ještě čeká výměna chladiče-kterej jsem teď jen provisorně "zpravil" těsnícím roztokem.
Prostě jedno k druhému a průser na světě.

Teď mi to zas malinko pocukává na plyn v nižších otáčkách (to před defektem nebylo )-neměnily jsme svíčky ač byly vytopený -tak začnu u nich.
Vyměnil (navařil )jsem si nový vlnovec (450k v autodílech krč )a skoro den práce....tak už to nemá zvuk traktoru...

Jinak mechanik mi doporučoval se vyhejbat startům čistě na plyn -blok motoru je prý litina a hava samozdřejmě hliník a protože je plyn výhřevnější a neochlazuje spal prostor změnou skupenství(jak tady na foru kolegové krásně osvětlili i mě) a hliník navíc samozdřejmě více přijímá teplo ,tak je při zahřívání prý riziko pokroucení hlavy??? ...či co to povídal... tak teď startuju na benzín a přepínám po nějaké té minutě ..kdo ví či to stačí.... ;)
petrklíč
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 13. led 2015 17:19:58

cukání

Příspěvekod petrklíč » stř 23. pro 2015 0:25:30

vzduch filtr.JPG
omlouvám se ,malinko v tom dělám guláš že vkládám i mimo téma shora uvedené. Každopádně cukání se projevovalo i na provoz na benzín...a tak při přemíšlení o příčinách jsem vzpomněl na filtr vzduchu a hle ,těsnící rámeček byl natrhlý a tak přisával zboku vzduch a tak to asi mátlo podtlakovou regulaci a vůbec nečinilo dobrotu ...každopádně horkovzdušná pistole( regenerace pohmoždění pěny) , silikon ne zatěsnění trhlin, pročistit a najednou je cukání o 90 procent menší a nechcípá to v nízkých otáčkách ...bylo na čase musel jsem to na rozjezdy točit tak že mi bylo pro spojku úzko ....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
petrklíč
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 13. led 2015 17:19:58

Re: těsnění hlavy

Příspěvekod petrklíč » sob 23. dub 2016 10:23:27

těsnění.JPG
Ještě jsem zapomněl že jsem sem nedal fotku těsnění hlavy, místa kde teklo je vidět díky stopám rzi z vody...(zejména prostřední můstek)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
petrklíč
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 13. led 2015 17:19:58


Zpět na Motor - CNG a jiné alternativy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník